انجام-به-موقع-کارها

16 ویدیو

مدت دوره: 0 ساعت و 0 دقیقه

مقدمه

00:00:00

رایگان

نمایش سریالی ویدیو:

دوره های مشابه:

انجام-به-موقع-کارها

انجام-به-موقع-کارها

تعداد ویدئو: 16

در دنیای امروز، همه چیز با سرعت خارق‌العاده‌ای پیش می‌رود و ما باید به اجبار خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. اما گاهی اوقات آنقدر کارهای انجام نشده‌ در دست داریم که دچار سردرگمی، کلافگی و در نهایت زدگی از کارمان می‌شویم که حتی ممکن است منجر به خارج شدن از کار و فعالیت مورد علاقه‌مان شود. هرچه حجم کارهای انجام نشده بالاتر باشد، عواقب و پیشامدهای این مسئله نیز بیشتر خواهد بود. شاید بارها آرزو کرده باشید که کارهایتان برای یک بار هم که شده به موقع انجام شوند تا بتوانید به اهداف برنامه‌ریزی شده خود دست یابید. ما شما را به دیدن این دوره فوق‌العاده دعوت می‌کنیم و به شما ثابت می‌کنیم که نه تنها آرزوی شما به راحتی برآورده می‌شود، بلکه می‌توانید به یک فرد شاد و پرانرژی تبدیل شوید و زمان بیشتر و مفیدتری را در اختیار خود داشته باشید. پس اگر به دنبال راهی برای برنامه‌ریزی بهتر و انجام به موقع کارهایتان هستید، دیدن این مجموعه ویدئویی را از دست ندهید.

اصول-کسب-و-کار

اصول-کسب-و-کار

تعداد ویدئو: 37

در دوره ویدیویی «اصول کسب و کار» با مفاهیم مهم در حوزه تجارت، انواع کسب و کار و همچنین اهداف آنها آشنا خواهید شد. در دنیای امروزی تجارت و کسب و کار به اشکال مختلفی با زندگی روزمره‌مان گره خورده و تقریبا هر فردی به گونه‌ای با آن سر و کار دارد. هنگامی که صحبت از تجارت به میان می‌آید بسیاری از افراد موضوعاتی از قبیل پول، سود، قدرت، طمع و رقابت را در ذهنشان مرور می‌کنند. به طور کلی تجارت می‌تواند همه این مسائل را در برگرفته و علاوه بر این، موارد دیگری از قبیل شناسایی بازار هدف، توجه به زیرساخت‌ها، اعتمادسازی و... را شامل شود. بدون شک هدف نهایی هر تجارت و کسب و کاری سودزایی و افزایش درآمد است. اینکه بتوانید برای محصولات خود امکاناتی را ارائه دهید که مورد پسند بسیاری از مشتریان باشد یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. در واقع شرکت‌های تولید کننده باید نیازهای اصلی مشتریان را شناسایی کنند و با توجه به آنها قابلیت‌های مورد نظر را در محصولاتشان پیاده نمایند. همچنین شرکت‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف کسب و کارشان از تیم‌های چند تخصصی استفاده می‌کنند و از آنان بهره می‌برند. بکارگیری این روش باعث تقسیم کار میان اعضای سازمان شده و هر بخشی به صورت تخصصی و هدفمند در حوزه مربوطه به فعالیت می‌پردازد. در این دوره به همراه Eddie Davila، استاد دانشگاه و نویسنده آمریکایی مسائل و موضوعات متعددی را در زمینه تجارت مورد بررسی قرار می‌دهیم و هر یک از آنها را تشریح خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

راهکارهای-تقویت-حافظه

راهکارهای-تقویت-حافظه

تعداد ویدئو: 27

در دوره ویدیویی «راهکارهای تقویت حافظه» با ما همراه باشید. حافظه هر انسانی از سه بخش رمزگردانی، ذخیره‌سازی و بازیابی تشکیل شده است که بسته به مدت زمان مورد نیازِ نگهداری و ذخیره سازی مطالب، به دو بخش حافظه کوتاه مدت و حافظه بلند مدت تقسیم می‌شود. عوامل مثبت و منفی متعددی بر تقویت و تضعیف حافظه نقش دارد که از این جمله می‌توان به هیجانات مثبت و منفی اشاره کرد. افراد در این شرایط نسبت به موقعیت‌های عادی بیشتر می‌اندیشند. هیجانات منفی همچون ترس، اضطراب و وحشت سبب می‌شوند توانایی فرد در بازیابی اطلاعات کاهش یابد. در سال 1956 مقاله‌ای تحت عنوان ""عدد شگفت‌انگیز هفت بعلاوه یا منهی دو"" توسط جرج آرمیتیج میلر، روانشناس صاحب نام آمریکایی یکی از پایه‌گذاران رشته روانشناسی شناختی نوین نوشته شد. طبق این مقاله میلر بیان می‌کند که حافظه کوتاه مدت یک فرد عادی توانایی ذخیره سازی هفت بعلاوه منهی دو قطعه اطلاعاتی را درون خود دارد که از این پدیده با نام قانون میلر نیز یاد می‌شود. در دوره پیش‌روی پل نواک ""Paul Nowak"" بنیانگذار و مدیر برنامه‌های مجموعه Iris Reading (خواندن سریع و تکنیک‌های حفظ کردن) اصول تقویت حافظه و نکات و تکنیک‌هایی را در این زمینه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. به طور کلی پنج اصل برای به خاطر سپردن اطلاعات و تقویت حافظه وجود دارد که عبارتند از تکرار، اغراق، تقسیم اطلاعات، ارتباط و تصاویر. در ادامه برای درک بهتر مطالب عنوان شده از شما علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم با ما به تماشای ویدیوهای پیش‌روی بنشینید.